Android App for Pengeoverføring og Utveksling
Mobilapp for enkel og sikker pengeveksling – tilfellet med Vizium.
Front-end: Kotlin
Back-end: Ktor
Registrere
Søke etter pengeveksling tilbud
Tilbyr overvåking i sanntid.
Bokføre tilbud
Chat med partneren din
Sporing av geo lokasjon
Kartbasert avtale verifisering
Pålitelighets rangering
Mobile
Vizium er en avansert Android-app for å overføre og veksle penger. Det hjelper brukere med å finne folk som ønsker å overføre valuta fra en plattform til en annen (f.eks. fra Payoneer til PayPal) eller bytte valuta. Denne applikasjonen er rettet mot å gi folk et verktøy for å veksle penger raskt, enkelt og uten gebyrer.
Med Vizium kan brukere utveksle mellom 180 valutaer samt 6 kryptovalutaer. I tillegg kan du velge hvilke folk du vil ha med å gjøre - bare de med gode anmeldelser.
Vizium er et enkelt alternativ til upålitelige valutaveksling forum og bank apper som belaster en provisjon. Den viktigste fordelen med appen er at brukeren er den som velger valutakursen.
Vizium ble utviklet fra bunnen av, basert på klare tekniske krav. LANARS-teamet deltok i polering av app konseptet, studerte konkurrenter og målgruppens publikum innsikt, designet UX- og UI-prototyper, samt utvikling og testing av penger utveksling apper. Teamet vårt overtok også publiseringen av søknaden på Google Play Markedet.
Veksle penger trygt — Vizium er forbedret med data krypteringsalgoritmer for å forsikre sikkerheten for avtaler, komfortabel lokalisering for å finne det beste møtestedet, og mange flere. Utforsk flere funksjoner i fordeles seksjonen av applikasjonen.
Brukeren kan svare på et allerede eksisterende valutaveksling tilbud hvis det oppfyller forventningene. Slike tilbud vises også automatisk til brukere etter at de har opprettet tilbudene sine. Hvis en bruker liker et valutaveksling tilbud fra en annen bruker, ber de om avtalen. Brukere kan også angi valutakurs sporing og tilby å overvåke i sitt område.
Vizium er en internasjonal app. En bruker fra et hvilket som helst land kan legge inn tilbudet sitt. Her angir de valutaparet, samt hvor mye penger de vil bytte og betalingssystemet de vil bruke. Tilbudene ledsages av geotagger og informasjon i form av utveksling.
Hvis brukerne planlegger å møtes for valutaveksling, må de bestemme seg for møtested og legge det til et interaktivt Vizium-kart. Når begge brukerne befinner seg på det stedet, aktiveres knappen for å fullføre avtalen i appene sine.
Hver bruker av denne appen for å utveksle penger mottar 'Liker' for fullførte avtaler og 'Misliker' for transaksjoner som ikke fant sted på grunn av deres feil. Avtalen merkes som mislykket hvis brukeren avbrøt den etter først å ha godtatt den, eller har angitt feil geodata.
Apper for pengeveksling må bruke den nyeste, oppdaterte datakryptering teknologien og sikreste sikkerheten til brukerdata.
Brukernes informasjon lagres ikke på servere, og ingen fra Vizium eller andre lokale eller utenlandske selskaper har tilgang til den. Vi har brukt det samme prinsippet på geo lokasjonsdata. Bare partnere mottar informasjon om møtestedet. Vi bekrefter også i tillegg identiteten til brukere som bruker telefonnumrene sine.
Som alle oppdaterte behovsbetingede tjenester kan dette programmet bare være nyttig når en kritisk masse brukere er aktiv i den.
For å tiltrekke oss tidlige brukere har vi gjort appen gratis å laste ned og provisjons fri.
Teknologi, case-studier, jobber... det er alltid noe!
24.05.2024
KundeveiUtforske alle fasene bedriften eller personen går gjennom når det kommer til teknologisk prosjektutvikling, hvorfor det kan være nødvendig, hvordan velge riktig leverandør og hvordan du får maksimal avkastning fra investeringen din.Les mer17.08.2023
DEN ULTIMATE GUIDEN TIL Å SKAPE EN SIDEMENY MED SWIFTUI: DEL 1Heisann! I dag skal vi vise deg hvordan du kan gå fra å ha en tom sidemeny til å ha en pent animert, UX-bevisst sidemeny, vi skal gå gjennom steg-for-steg hvordan dette gjøres, og vi vil dele de beste praksisene med deg.Les mer13.06.2023
Alt om forretningsstrategier: Typer, fordeler og ulemper, og eksemplerDet spiller nesten ingen rolle hvilken sektor du jobber i, for konkurransen er intens i alle sektorer. Bedrifter prøver konstant å oppnå fordeler ved å kutte kostnader, innføre unike løsninger eller investere i ekspansjon. Alle disse trekkene kan være kraftige, men de må være innenfor en klar, veldefinert ramme som kan basere strategien på bedriftens ressurser. Den rammen kalles en forretningsstrategi. La oss se hvordan det fungerer.Les mer