Personlige assistent for bilutgifter
Carvis hjelper brukere med å holde all bilrelaterte data i bilen lett tilgjengelig, i tillegg til å spore utgifter og planlegge servicestasjon besøk.
Front-end: Swift, Kotlin
Back-end: Python
Arkitektur: Viper, Koordinator mønstre, Dependency Injection
Utgifts sporing og filtre
Legge til registrering
Analyse av bilavgifter og drivstoff statistikk
Virtuelt vedlikehold av garasje
Påminnelser om å fortsette med tekniske tjenester
Valutaer
Mobile
Web
Carvis kan brukes av sjåfører over hele verden, da problemet den løser er typisk for alle sjåfører uavhengig av bosted, kjønn eller alder. Den grunnleggende versjonen av appen er imidlertid engelsk, og UX- og UI-designet passer best til menn i alderen 20 til 50 år som bor i Europa og USA.
Carvis er det aller første produktet laget av LANARS på full syklus basis. Videre er konseptet er en innovasjon laget av bedrifts teamet, noe som også gjør Carvis til det første LANARS-produktet. Carvis er gratis å bruke og inneholder ikke annonser.
Denne applikasjonen hjelper brukere holde kontroll på de nødvendige bilreparasjoner på mobilen og holder oversikt over utgifter, varsler om fremtidig vedlikehold — praktisk håndtering av viktig bilinformasjon. Utforsk flere funksjoner i fordeles seksjonen av applikasjonen.
Hver gang du fyller opp bilen, går gjennom en teknisk sjekk eller oppgraderer kjøretøyet ditt med en ny forsyning, kaster du ikke bare fakturaen til side og legger dokumentene et sted du aldri finner igjen, men du kan lagrer informasjonen i Carvis-appen. Den behandler dataene og forteller deg innsikt om kjøretøyet ditt, hvorav det viktigste er hvor mye bilen eller motorsykkelen din koster deg.
Det er enkelt å legge til informasjon om bilrelaterte avgifter – brukere kan lage tekst notater, angi påminnelser og legge til bilder av dokumenter og bildeler. Intuitiv UX er vår viktigste prestasjon.
Du er bare ett klikk unna en detaljert flerlags analyse av bilavgiftene dine. Det er ingen begrensninger knyttet til antall kjøretøy du kan inkludere i din virtuelle garasje.
Opprett virtuelle profiler for bilene dine, legg til bilder og tilordne oppføringer til hver av dem. Du kan enkelt bytte mellom profiler og sammenligne analyser.
Prosjektteamet besto hovedsakelig av personer som eier biler og motorsykler. Naturligvis hadde hver av dem sitt synspunkt angående funksjonaliteten og UX-en til den slags app.
Det faktum at teamet vårt besto av folk som eier biler, tillot oss å spare på budsjettet på fokusgrupper. Vi kunne effektivt kaste hverandres ideer og komme med hybridløsninger. Men for fremtidige prosjekter bestemte vi oss for å jobbe med en uavhengig fokusgruppe.
Før Carvis-applikasjonen utførte teamet vårt kommersielle bestillinger for programvareutvikling. Vi hadde ikke erfaring med å gjennomføre et full syklus prosjekt og eksperimenterte sjelden med tekniske løsninger, og foretrakk tid testede teknologiske tilnærminger.
Vi brukte de beste fremgangsmåtene for smart planlegging og administrasjon for å produsere et verdifullt produkt. Prosjekter som Carvis gav oss muligheten til å lære og vokse uten å risikere kundenes penger og tillit.
Teknologi, case-studier, jobber... det er alltid noe!
24.05.2024
KundeveiUtforske alle fasene bedriften eller personen går gjennom når det kommer til teknologisk prosjektutvikling, hvorfor det kan være nødvendig, hvordan velge riktig leverandør og hvordan du får maksimal avkastning fra investeringen din.Les mer17.08.2023
DEN ULTIMATE GUIDEN TIL Å SKAPE EN SIDEMENY MED SWIFTUI: DEL 1Heisann! I dag skal vi vise deg hvordan du kan gå fra å ha en tom sidemeny til å ha en pent animert, UX-bevisst sidemeny, vi skal gå gjennom steg-for-steg hvordan dette gjøres, og vi vil dele de beste praksisene med deg.Les mer13.06.2023
Alt om forretningsstrategier: Typer, fordeler og ulemper, og eksemplerDet spiller nesten ingen rolle hvilken sektor du jobber i, for konkurransen er intens i alle sektorer. Bedrifter prøver konstant å oppnå fordeler ved å kutte kostnader, innføre unike løsninger eller investere i ekspansjon. Alle disse trekkene kan være kraftige, men de må være innenfor en klar, veldefinert ramme som kan basere strategien på bedriftens ressurser. Den rammen kalles en forretningsstrategi. La oss se hvordan det fungerer.Les mer